Lovermost Magazine

Love Of Art in different SHAPEs; ....... Avantgarde, Haute Couture, Music & Roses

Döööhr Sööööthdöööden!!!

Kategori: People

Vad gör du när nåt sånt här kommer lullandes emot dig? typ döhr en lite lätt snuttdööhd över att den inte e din!?!!
Det här lilla kärleksmonstret kom fram & lutade sig mot mig & ville kose... åååh<3 ville bara ta med mej den hem.....                                                                                                                            
& tidigare idag på väg till jobbet träffade jag på den här söta rosa ladyn med sin lilla hund... de såg så söta o happy ut där på bänken i solen så frågade om jag fikk fota en liten bild o lägga upp på min blogg & norsk o go som hon var så fikk jag det :)  hihi här e dem:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: