Lovermost Magazine

Love Of Art in different SHAPEs; ....... Avantgarde, Haute Couture, Music & Roses

LÅST!!!

Kategori: life

Varit och letat efter fotoplats t min nya modell. Vill ha ett spännande och lite tough & rough -ställe. Letat o letat och var in en sväng på Husmania ( här är en länk för den som vill läsa historian om husmania:   http://www.hausmania.org/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=66 )
Så när jag gått runt i alla rum o gångar o är på väg ut därifrån så ser jag ett hål i väggen.! innanför skymtar en blå vägg....... (se pilen)
                         
Försöker öppna dörren men den är LÅÅÅST...! så jag sträkker in min lilla äventyrskamera genom hålet och klickar runt några ggr. När jag drar ut armen o kollar bilderna ser jag att DET ÄR STÄLLET jag letat efter!!!! aaaaaaaah tell me WHY! Varför hittar jag det i ett HÅL innanför en LÅSTdörr?!!!
Frågade en av Hausmanias medlemmar (som gikk förbi precis när jag står där med halva armen in genom hålet) om man kan få fota därinne men han svarar nåt, där det enda förståerliga ordet, var: mushrooms
 
 keep in touch!
Luv // L-Drawer

Kommentarer

  • Elin Nyblom säger:

    Asså jag å Carolina ville filma i ett rivningsobjekt, pratade med bygg gubbarna och ringde den till företagen ansvariga för rivningen och frågade snällt om lov men då fick vi inte pga "säkerhetsrisken" jag brukar va ganska bra på att snacka tycker jag ändå men det gick inte alls bra. Jag skulle satsa på att bara köra:D

    Svar: aah... d kan man ju förstå iofs. haha så gooo!! peppppaa :P
    Emma G-berg

    2013-04-25 | 15:37:07

Kommentera inlägget här: